USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Search results

1. B

Køb af slime spawner

Slime spawner SKAL være i et Slime Chunck. Jeg har selv lært det på den hårde måde på Towns, på mit shop plot har jeg ikke mulighed for at spawn slime, men på mit alm hus plot kan jeg godt. SÅ det er CONFIRMED at man skal være i et Slime Chunck
  2. B

Skyblock

Det vil jeg gerne smide en stemme imod der ikke skal være. Alt ting bliver alt for automatisk ved at havde sådan noget. Der skal være noget og lave for folk.
  3. B

Autosell

ARhg det er vist lidt i overkanten er det ikke? Man skal også gøre bare lidt selv for det.
  4. B

Autosell

På skyblock er der allrede sådan noget. du kan bruge /minions:minion shop også kan du købe en Minion der kan sale sell slagtet. ja der er faktisk snart ikke det du ikke kan man dem. Prøv det af :)
  5. B

Forslang om ændring af regler

nummer 1 så der ikke er nogen der kan stå afk en hel nat for at fylde en farm op for så og sælge dagen efter. Jeg syndes man sakl arbejde lidt for at få penge, og ikke bare hvem der kan stå afk mest uanset rank. Tænker det er forholdsvis nemt og sætte en limit på farms, lav en limit på hvor...
  6. B

Forslang om ændring af regler

Hej MineLife Jeg har i et lille stykke tid nu spillet på ML, først en del på skyblock og nu er jeg faldet over Towns. Efter nu og havde spillet en del Towns, ville jeg lige komme med mine tanker omkring det og forslag til ændring eller nok nærmere tilføjelse af regler. Jeg syndes det hele går...
  7. B

Rank

Super. Mange tak for den gode support. Så har jeg lige or bruge på keys :D
  8. B

Rank

Hej. jeg har i dag købt rank DIVINE. Jeg havde ULTRA og valgt derfor og købe den fulde DIVINE rank så jeg havde begge rank. Men da jeg fik mit rank mistet jeg ULTRA. Jeg har ikke set nogen steder at man mister sin rank man har når man køber det fule rank upgrade. Mulighed for at gøre noget ved...