Search results

1. M

Vagt ansøgning - Madzer__

Minecraft navn: Madzer__ Andre navne: https://da.namemc.com/profile/Madzer__.1 Fornavn: Mads Alder: Detsværre kun 12 år. (Moden i forhold til min alder) Kan du bruge TeamSpeak og har du en fungerende mikrofon? Jeg har Teamspeak og Discord, og en velfungerende...
  2. M

/blocks på Towns.

Hej ML. Jeg har tænkt over noget. Det kunne være fedt vis man kunne få /blocks ind på towns :) Det kunne være fedt istedet til man skal hen og craft de Ores man vil lave til blocks, F.eks Man havde Diamond og man ville lave det til blocks, så istedet man skulle crafte det så kunne man bare...
  3. M

/rename virker ikke

/Rename virker ikke på Skyblock. Jeg har ultra rank og der står inde under Buycraft ved Skyblock at man kan. /rename Har jeg ikke kun bruge i nogle dage, først troede jeg at commanden ikke virkede som den heller ikke gør :D Jeg ved ikke om i har hørt om det her før. Jeg håber at i kan få...
  4. M

Lag På towny

Lag på Towny Hej :) Towny lagger og den har lagget i 3 dage nu... Er den server der har mindst plads med mindst plads? Forstår det ikke. Alle server kører fint, fri for lag. Tænker at det er den server der har mindt plads ud af alle servere. Kan i prøve at fikse det. Alle klager om det (Dem...