USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Recent content by Vikker

1. Vikker

Basuh Hjælper ansøgning

Ikke accepteret. Beklager, men du er desværre ikke den hjælper, vi søger i øjeblikket.
  2. Vikker

Qiiun Hjælper Ansøning

Ikke accepteret. Beklager, men du er desværre ikke den hjælper, vi søger i øjeblikket.
  3. Vikker

Hjælper ansøgning - SuperLukasDK

4. Vikker

min ansøgning

5. Vikker

Hjælper Ansøgning - Genansættelse efter 2 år

6. Vikker

hjælper ansøning

7. Vikker

Spawn prot abuse

Fejlen er ved at blive rettet, så inden længe er det ikke muligt mere.
  8. Vikker

Bug abuse på Bob_olle og Angelohilmar.

Tak for din report, vi har taget os af det.
  9. Vikker

Kaffebreak macro+bug abuse

Tak for din report, jeg har taget mig af sagen.
  10. Vikker

SifHs reach

Når jeg ser videoen, så ser det selvfølgeligt lidt mystisk ud, men der er nogle forskellige faktorer der gør det svært at vurdere om der egentligt foregår noget reach her i klippet, og jeg ser derfor ingen grund til at gøre mere ud af sagen.
  11. Vikker

Buga abuse the coal miner

Det kan jeg godt se, det er igang med at blive løst.
  12. Vikker

Buga abuse the coal miner

Hej thestarlight På NPrison serveren straffer vi ikke længere spillere der udnytter spawn protection, og dertil har vi sørget for at man i det hele taget ikke kan udnytte buggen mere. Når jeg ser dit klip, så ligner det mere en lag spike der resultere i at dit første slag ikke blev registreret.
  13. Vikker

Butterfly-Clicking

Sagen er i hvert fald at det ikke er noget vi støtter op om på Minelife, og derfor anbefaler jeg at du klikker på en anden måde.
  14. Vikker

Butterfly-Clicking

Butterfly Clicking er ikke tilladt, da den ualmindeligt høje cps giver unfair fordele i PvP mod andre spillere.
  15. Vikker

vagt ansøgning

Hej MR_CHIP12 For at din ansøgning skal blive set, så skal den også ligge det rigtige sted. Vagtansøgninger hører til under "Ansøgning om Vagt rank" og derinde skal din også ligge. :) Dette skal din ansøgning indeholde.