Recent content by Madzer__

1. M

Kartoflen - Hjælper ansøgning

+1 glæder mig til du bliver Hjælper!
  2. M

21 årig Ansøger som Hjælper

Fin ansøgning - Håber du bliver ansat
  3. M

Vagt ansøgning IGN MagnumEz

De kan få et overblik over hvad du har skrevet vis du bruger den formular
  4. M

Vagt Ansøgning - GucciFIipFlops

God ansøgning ;) Håber du bliver ansat
  5. M

Vagt ansøgning - Madzer__

Minecraft navn: Madzer__ Andre navne: https://da.namemc.com/profile/Madzer__.1 Fornavn: Mads Alder: Detsværre kun 12 år. (Moden i forhold til min alder) Kan du bruge TeamSpeak og har du en fungerende mikrofon? Jeg har Teamspeak og Discord, og en velfungerende...
  6. M

/blocks på Towns.

Hej ML. Jeg har tænkt over noget. Det kunne være fedt vis man kunne få /blocks ind på towns :) Det kunne være fedt istedet til man skal hen og craft de Ores man vil lave til blocks, F.eks Man havde Diamond og man ville lave det til blocks, så istedet man skulle crafte det så kunne man bare...
  7. M

Hjælper ansøgning 2019

Fin ansøgning :) -Madzer
  8. M

/rename virker ikke

Ok tak Sckaletz
  9. M

/rename virker ikke

Hvordan udnytte det?
  10. M

/rename virker ikke

/Nickname er til at ændre sit navn. Så vis jeg nu hedder Bob på min ninecraft bruger og jeg ændre det til /Nickname Mads og så ville der står Mads i chatten istedet for Bob :D
  11. M

/rename virker ikke

/Rename virker ikke på Skyblock. Jeg har ultra rank og der står inde under Buycraft ved Skyblock at man kan. /rename Har jeg ikke kun bruge i nogle dage, først troede jeg at commanden ikke virkede som den heller ikke gør :D Jeg ved ikke om i har hørt om det her før. Jeg håber at i kan få...
  12. M

Paet2206's vagt ansøgning :)

God ansøgning :D
  13. M

Tillykke med Helper

Tillykke med Helper
  14. M

Hjælper ansøgning - itzMarkkz

Good luck Mark :)
  15. M

Skal have fjernet nogle skilte fra et plot

Juggi den kan han ikke efter som det ikke er hans shop :)